Boekrecensie: Erin Watt – Verraad (De Royals #2)

Reed Royal heeft alles wat hij wil. De meiden staan voor hem in de rij en hij is de baas op school. Ella is in zijn leven gekomen en dat heeft zijn ogen geopend. Reed heeft alleen nog maar oog voor Ella en doet alles om het haar naar haar zin te maken. Als hij Ella wegjaagt, zet hij alles op alles om haar terug te halen. Daarvoor moet hij ook de demonen van zijn verleden onder ogen komen.

Verleiding eindigde met een enorme cliffhanger, waardoor ik heel benieuwd was geworden naar het tweede deel van De Royals serie. Het tweede deel wordt afwisselend verteld vanuit Reed en Ella. Ik was sowieso blij dat ik weer verder kon lezen, deze serie is zo verslavend! Het verhaal komt echter wel wat langzaam op gang en het kabbelt een beetje voort. Er gebeuren wel wat dingen, maar nog niet heel schokkend. Toch blijf je doorlezen: de personages zijn levensecht en interessant en ook de schrijfstijl zorgt ervoor dat je de bladzijdes om blijft slaan. Ella is een ijzersterk en stoer personage, wat een voorbeeld! Reed is ook enorm veranderd sinds het eerste deel, waardoor je hem steeds meer in je hart gaat sluiten. De spanning en liefde tussen Ella en Reed zorgt voor kriebels in je buik. Daarnaast worden ook de bijpersonages verder uitgediept en dat vond ik erg fijn. Je leert de broers van Reed beter kennen en ook Callum krijgt meer diepte. Toch had ik nog wel meer geheimen over de Royals willen weten, volgens mij zijn er nog zoveel dingen die we niet weten!

Verraad kwam een beetje traag op gang, maar eindigt net als Verleiding met een heftige cliffhanger. Ik kan écht niet wachten op het derde deel. De Royals is sowieso mijn favoriete serie van 2017! ♥

Boekrecensie: Erin Watt - Verraad (De Royals #2)